To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Επικοινωνήστε με το κατάλληλο τρόπο

Εννέα εύκολοι τρόποι για να πείσετε ανθρώπους ν’ αλλάξουν στάση !

  • ΚΑΝΟΝΑΣ 1:
Αρχίστε με επαίνους και αναγνώριση.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 2:
Δείχνετε στους ανθρώπους τα λάθη τους έμμεσα.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 3:
Μιλήστε για τα δικά σας λάθη, πρίν κάνετε κριτική σε άλλους
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 4:
Αντί να δίνετε ξερές διαταγές ρωτάτε.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 5:
Αφήνετε τον άλλον να σώζει τα προσχήματα.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 6:
Παινεύετε πάντα μια μικρή βελτίωση. Να είστε εγκάρδιοι στους επαίνους και πλούσιοι στις επιδοκιμασίες.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 7:
Δώστε στον άλλο ένα καλό μάθημα για να μπορεί να το διατηρήσει.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 8:
Ενθαρρύνετε τους ανθρώπους. Δώστε τους να καταλάβουν πως το λάθος τους μπορεί εύκολα να διορθωθεί.
  • ΚΑΝΟΝΑΣ 9:
Κάνετε τον άλλο να νιώθει ευχαρίστηση κάνοντας αυτό που του προτείνετε.

  • 2 Τρόποι να σας συμπαθήσουν

ΚΑΝΟΝΑΣ 1:
Δείξτε αληθινό ενδιαφέρον για τους άλλους ανθρώπους.
ΚΑΝΟΝΑΣ 2: Χαμογελάστε.
  • Η αξία ενός χαμόγελου

  1. Δεν κοστίζει τίποτα αλλά αξίζει πολλά.
  2. Πλουτίζει εκείνους που το δέχονται, μα δεν φτωχαίνει όσους το δίνουν.
  3.  Ειναι σαν μια αστραπή αλλά η αναμνησή του βαστά μια ολόκληρη ζωή.
  4. Κανείς δεν είναι τόσο πλούσιος ώστε χωρίς αυτό να ζεί, μα και κανείς φτωχός δεν μένει σαν το παίρνει.
  5. Ευτυχία φέρνει στο σπίτι, στη δουλειά επιτυχίες και όμορφες πιστές φιλίες.
  6. Ανάμεσα στους κουρασμένους ηλιαχτίδα, στους απαγοητευμένους, της λύπης φωτεινό αστέρι και της στενοχώριας το καλύτερο νυστέρι.
  7. Και όμως δεν αγοράζεται, κι ούτε δανείζεται, δε ζητιανεύεται και ούτε κλέβεται.
  8. Γιατί αξία καμιά δεν έχει αν δεν προσφέρεται.
  9. Και άν στον παζουρλισμό της σάλας κάποια σερβιτόρα δεν σας χαμογελάσει θα θυμηθείτε τάχα να της χαμογελάσετε εσείς?
  10. Γιατί κανείς πιότερο δεν χρειάζεται ένα χαμόγελο απ' αυτούς που στέρεψαν και δεν τους έμεινε κανένα να προσφέρουν.
  11. Οι αρχαίοι κινέζοι έχουν μια παροιμία που λέει:
  12. "Ανθρωπος δίχως χαμόγελο δεν πρέπει ν' ανοίγει μαγαζί".

ΚΑΝΟΝΑΣ 3: Θυμηθείτε πως τ΄όνομα του ανθρώπου είναι γιαυτόν ο πιό γλυκός και σημαντικός ήχος στον κόσμο.

  • Πως να χαράσετε στη μνήμη σας ονόματα
  1. Αν δεν έχετε ακούσει το όνομα καθαρά πείτε "Συγνώμη δεν το άκουσα καλά".
  2. Αν το όνομα είναι ασυνήθειστο ρωτάτε: Πως γράφεται? 
  3. Στη διάρκεια της συνομιλίας κάντε το κόπο να το επαναλάβετε αρκετές φορές φορές προσπαθώντας να συνδυάσετε στη μνήμη σας τα χαρακτηριστικά, την έκφραση και τη γενική εμφάνιση του ανθρώπου.
  4. Αν το πρόσωπο σας ενδιαφέρει πάρα πολύ γράφτε το ονομά του σ' ένα χαρτί, κοιτάτετο προσεχτικά, συγκεντρώστε τη προσοχή σας σε αυτό ώστε να χαραχτεί στη μνήμη σας και σκίστε το χαρτί.
  • Οι καλοί τρόποι στηρίζονται πάνω σε μικρές θυσίες.
ΚΑΝΟΝΑΣ 4: Γίνετε καλός ακροατής. Ενθαρρύνετε τους άλλους να μιλούν για τον εαυτό τους.
ΚΑΝΟΝΑΣ 5: Μιλάτε στον άλλο για πράγματα που τον ενδιαφέρουν.
ΚΑΝΟΝΑΣ 6: Κάνετε τον άλλο να αισθάνεται σημαντικός και κάνετέτο ειλικρινά.

  • Δώδεκα τρόποι για να κάνετε τους άλλους να σκέπτονται όπως εσείς

ΚΑΝΟΝΑΣ 1: Ο μόνος τρόπος για να κερδίσετε μια διαφωνία είναι να την αποφύγετε.
ΚΑΝΟΝΑΣ 2: Δείξτε σεβασμό για τις απόψεις των άλλων. Ποτέ μην τους καταλογίζετε πως έχουν άδικο.
ΚΑΝΟΝΑΣ 3: Αν έχετε λάθος παραδεχτείτε το αμέσως πρόθυμα.
ΚΑΝΟΝΑΣ 4: Πλησιάστε τους ανθρώπους φιλικά.
ΚΑΝΟΝΑΣ 5: Κάνετε τον άλλο να λέει "Ναι, ναι, ναι" από την πρώτη στιγμή"
ΚΑΝΟΝΑΣ 6: Αφήνετε τον άλλο να μιλά περισσότερο.
ΚΑΝΟΝΑΣ 7: Αφήνετε τον άλλο να πιστεύει πως η ιδέα ήταν δική του.
ΚΑΝΟΝΑΣ 8: Προσπαθείστε ειλικρινά να βλέπετε τα πράγματα από την σκοπιά των άλλων.
ΚΑΝΟΝΑΣ 9: Δείξτε συμπάθεια για τις ιδέες και τις επιθυμίες των άλλων.
ΚΑΝΟΝΑΣ 10: Κάνετε έκκληση στα ανώτερα αισθήματα των ανθρώπων.
ΚΑΝΟΝΑΣ 11: Παρουσιάστε τις ιδέες σας θεαματικά.
ΚΑΝΟΝΑΣ 12: Προκαλέστε τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου