To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Οι πωλήσεις φαντασίαν απαιτούν

Η προώθηση των πωλήσεων είναι συμπλήρωμα της διαφήμησης και αποτελεί ένα σύνολο ενεργειών που στόχο έχουν να αναπτύξουν και να δυναμώσουν την εμπορική δραστηριότητα του εστιατορίου.Τα μέσα προώθησης των πωλήσεων είναι απεριόριστα και εκτείνονται όσο και η φαντασία του πωλητή. Εδώ παραθέτουμε μερικά παραδείγματα που ισχύουν για τα εστιατόρια.

  1. Η διακόσμηση.
  2. Η προσφορά ενός λουλουδιού στις κυρίες.
  3. Η προσφορά ενός welcome drink.
  4. H καθαριότητα και ο καθαρισμός των WC.
  5. Η εγκατάσταση ενός κυτίου παραπόνων.
  6. Μια έκθεση ζωγραφικής τοπικών καλλιτεχνών.
  7. Η διάθεση παιχνιδιών, χρωμάτων και βιβλίων στα παιδιά.
  8. Η θέσπιση ενός ή δύο menu για παιδιά
  9. ή λίγο πιό φτηνών επιδορπίων για τα παιδιά.
  10. Η διάθεση καθισμάτων για παιδιά.
  11. Η πρόβλεψη μαξειλαριών για τα παιδιά και τους ηλικιωμένους.
  12. Η οργάνωση απασχόλησης και ψυχαγωγίας
  13. για τα παιδιά τις αργίες ή τις εορτές.
  14. Η πρόβλεψη καταλόγων χωρίς τιμές για προσκεκλημένους πελατών.
  15. Η πρόβλεψη τροφής για τα ζώα των πελατών σε ειδικά σκεύη.
  16. Η οργάνωση εκδηλώσεων τις μέρες των παραδοσιακών εορτών
  17. (Αγ. Βαλεντίνου, Γιορτή της Μητέρας...)
  18. Η οργάνωση βραδυών με θέματα όπως μουσική, καμπαρέ, χορευτικό...
  19. Η κοπή κρεάτων και το φλαμπάζ στην αίθουσα.
  20. Ο εορτασμός της επαιτείου του εστιατορίου.
  21. Η δημιουργία διαφόρων "στάντ" animation ή φαγητών ή τοπικών προϊόντων μέσα στο εστιατόριο.
  22. Πολλές φορές τα μικροπράγματα όπως τα παραπάνω έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα από μία πολυδάπανη διαφημιστική καμπάνια.
"Είμαι αυτός που δεν θα ξανάλθω
ποτέ στο μαγαζί σου και διασκεζάζω αφάνταστα με τη ιδέα ότι εσύ ξοδεύεις εκατομμύρια για να με κάνεις να ξανάλθω αφού όταν ήλθα έχασες την ευκαιρία και δεν μου πρόσφερες σωστή εξυπηρέτηση και λίγο ανθρωπιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου