To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Προώθηση πωλήσεων

LA PROMOTION "IN DOOR" A L' HOTEL
(MERCHANDISING) OBJECTIF: 

Η αύξηση των πωλήσεων στο εσωτερικό του ξενοδοχείου.Η επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί συνδυασμό ψυχολογικών και υλικών παραγόντων καθώς και ένα σημαντικό "know how".Τα μέσα αυτά που τείθενται σε εφαρμογή δεν έχουν άμεσα αλλά έμμεσα προωθητικά αποτελέσματα. Με αυτήν την έννοια είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε τις διαδικασίες της animation από αυτές της promotion.

Για να οργανώσουμε την προβολή ενός προϊόντος στο εσωτερικό του ξενοδοχείου "in door" χρειάζεται φαντασία και δημιουργικότητα. Η ποικιλία των προωθητικών μέσων είναι απεριόριστη.

Παρακάτω θα δούμε μερικά από αυτά. Το ξενοδοχείο και οι χώροι αμέσου επαφής είναι σημεία προβολής: το τηλέφωνο, ο χώρος έξω από την είσοδο του ξενοδοχείου, το hall, η reception, το ασανσέρ, το εστιατόριο, το bar, το σαλόνι πολυποίκιλων χρήσεων, τα δωμάτια, το μπάνιο/douche, το πρωινό, η ασφάλεια, η αναχώρηση.

Από πλευράς υλικών μέσων, το ξενοδοχείο διαθέτει κλασσικά υλικά δηλ. ταμπλό, αφίσες, μπροσούρες, αυτοκόλλητα, κάρτες, give aways, gadgets κλπ.

Πολλά από τα μέσα που χρησιμοποιούνται θα λέγαμε ότι ανήκουν στον τομέα της animation η οποία όμως παίζει και ρόλο merchadising το οποίο στόχο έχει να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων, τον τζίρο και τα κέρδη της επιχείρησης. Συμπερασματικά το merchadising σαν προωθητική τεχνική χρειάζεται την animation γιατί το ίδιο είναι μια animation.
  • ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ MEΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ "IN DOOR"
  • Ο εξωτερικός χώρος του ξενοδοχείου.
  1. Πολύ καλός φωτισμός της επιγραφής (branding)
  2. Ανάρτηση menu και τιμοκαταλόγων, καλός φωτισμός τους, με γούστο και τρόπο ιδανικό παρουσίασή τους.
  •  Reception
Πολύ γρήγορα "check in" και "check out"
  • Tηλέφωνο
Ο αριθμός του τηλεφώνου με μεγάλα αυανάγνωστα γράμματα σε όλες τις τηλεφωνικές καμπίνες του ξενοδοχείου.
  •  Hall
  1. Διαφημιστικό υλικό του ξενοδοχείου, άλλων ξενοδοχείων της ίδιας εταιρείας, χάρτες της περιοχής.
  2. Κεντρική signalisation.
  3. Affichage γεγονότων + πρόγραμμα ημέρας
  • Αscenseur
  1. Μemu + carte
  2. What' on
  3. Πρόγραμμα animation
  •  Restaurant
  1. Γρήγορη υποδοχή, ευγένεια, χαμόγελο. προσωπικότητα (τακτ)
  2. Carte + menu πάνω στα τραπέζια, τιμές
  3. Γνώση ανάλυσης του menu και κρασιών
  4. Καθαρός και αναλυτικός λογαριασμός
  5. Παράδοση λίγο πριν την αναχώρηση ενός διαφημιστικού φυλλαδίου ή μιας κάρτας 
  •  Δωμάτια
  1. Κάρτα τιμών δωματίου και πρωϊνού
  2. Διαφημιστικό ξενοδοχείου + της αλυσίδας
  3. Πληροφορίες για την animation τα γεύματα κλπ.
  4. Αudio visuel
  • Salle de bain
  1. Είδη υποδοχής
  2. Στόμιο βρύσης χωρίς άλατα.
  • Πρωϊνό, αίθουσα/δωμάτιο
  1. Ακρίβεια παράθεσης/μικρή αναμονή
  2. Χαμόγελο ως δωρέαν μέσο προώθησης των προϊόντων
  3. Εφημερίδα
  4. Πληροφορίες που αφορούν την ημέρα
  5. Εκπληξη
  • Ασφάλεια
  1. Οδηγίες, ενημέρωση, ανάρτηση καθαρών ασφαλών πινάκων
  • Αίθουσες συνεδρίων, σεμιναρίων κλπ.
  1. Εξοπλισμός, υπηρεσίες, και εξυπηρέτηση εξαιρετικού επιπέδου.
  •  Αναχώρηση
  1. Ζεστά και φιλικά merci/thank you και "farewell"
  2. Πιθανόν κάποιο μικρό δώρο.
  3. Έντυπα για "repeat business"
Το merchandising απαιτεί συνδυασμό διαδικασιών από το χώρο της τέχνης της διακόσμησης, της δημιουργίας περιβάλλοντος, του service και της animation καθώς και άλλων ειδικών προωθητικών τεχνικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου