To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Ο Πελάτης - The Guest (5)

  • Never underestimate the importance of a guest!!!
    1. A guest is not dependent upon us -- we are dependent upon him (or her).
    2. A guest is NEVER an interruption of our work - he is the purpose of it.
    3. A guest does us a favor when he comes here -- we are not doing him a favor by serving him.
    4. A guest is part of our business -- not an outsider.
    5. A guest is not a cold statistic -- he is a flesh and blood human being with feelings and emotions, like our own.
    6. A guest is a person who brings us his wants -- it is our job to fill those wants.
    7. A guest is deserving of the most courteous and attentive treatment we can give him.
    8. A guest is the lifeblood of the Restaurant.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου