General Manager/Γενικός Διευθυντής
- Forget about your social life/Ξέχνα την προσωπική σου ζωή
- You have to be physically fit, aggressive, a bit son-of-a-gun, totally dedicated/Καλή φυσική κατάσταση, ετοιμότητα, αφοσίωση στο αντικείμενο.
- Work around the clock, 7/7 for months on end./Πολλές ώρες εργασίας, χωρίς ρεπό.
- Necessary stationary/Απαρέτητη γραφική ύλη.
- Business cards
- Desk/Γραφείο
- Chair/Καρέκλα
- Plan of action/Πρόγραμμα δράσης
- Telemarketing
- Selling the product ...../Πωλήσεις
- Build up brand awareness
- Set up a data base.
- Appoint sales representatives to go out and meet clients
- Face-to-face/Επαφές
- Mailing (scenic views + quiz prizes)/Ταχυδρόμηση προσπέκτους ξενοδοχείου και τιμοκαταλόγων.
- Independent travellers/Ανεξάρτητοι πελάτες
- Company incentives/Εταιρείες
- Conferences/Συνέδρια
- Establish good working relationship with the owners or their local representative as soon as possible/Καλές σχέσεις με τους εργοδότες το δυνατόν συντομώτερο.
- Licence /Αδεια λειτουργίας
- Get the right team very quickly/Δημιουργήστε μια καλή ομάδα
- INTERVIEW people personally/Πάρτε προσωπικά συνεντεύξεις
- Take some handicapped staff/Εξετάστε πρόσληψη μερικών ανθρώπων με ειδικές ανάγκες για κοινωνικούς λόγους.
- People who work hard/Πάρτε ανθρώπους που είναι παραγωγικοί/δουλεύουν έξυπνα.
- Provide some orientation courses to help staff to understand cultural backgrounds/Κάντε μερικά μαθήματα προσανατολισμού στο προσωπικό.
- Train on the job for soft opening guests/Εκπαιδεύστε επί τόπου.
- Have some support staff from another hotel/Μήπως θα μπορούσατε να δανειστήτε προσωπικό για την έναρξη από ένα διπλανό ξενοδοχείο?
- Open softly the hotel/Ανοίξτε σιγά-σιγά (όροφο-όροφο) το ξενοδοχείο.
- Have chef on site at least four months before opening to perform local research on availiable local products/Πάρε τον Chef μερικούς μήνες πρίν και άστον να κάνει έρευνα αγοράς των προϊόντων.
- Have good relations with the nearby hotel managers/Εχετε καλές σχέσεις με τους διευθυντές- στελέχη των γειτονικών ξενοδοχείων.
- HAVE RATES JUST BELOW THE HIGHEST IN THE TOWN/Κάντε τιμές λίγο πάρα κάτω από τις υψηλότερες στην πόλη (ανάλογα και με τα standard του ξενοδοχείου.
- Tel to the staff that they have to wait until making a substantial profit/Πληροφόρησε το προσωπικό να κάνει μισθολογική υπομονή μέχρι να στρώσει η δουλειά και να πετύχει το ξενοδοχείο.
- Talk to the team every 3 months about current state of hotel business/Μίλησε με το προσωπικό για την πορεία της επιχειρήσεως κάθε τρείς μήνες.
- Having a strong food and beverage team you can spent more time in sales calls/Λύστε άμεσα και αποτελεσματικά τα επισιστιστικά σας προβλήματα για να ελευθερώστε χρόνο για τις πωλήσεις - επαφές από τηλεφώνου.
- Cope with...../Πρόβλημα είναι και .....
- Dust/η σκόνη
- Noise/ο θόρυβος
- Security/η ασφάλεια
- Guests are usually more understanding about hotel opening than renovations and rebuilding/Οι πελάτες κατανοούν περισσότερο τα προβλήματα πρωτολειτουργίας παρά ανακαινίσεως ενός ξενοδοχείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου