To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Άνοιγμα Ξενοδοχείου

General Manager/Γενικός Διευθυντής
  • Forget about your social life/Ξέχνα την προσωπική  σου ζωή
  • You have to be physically fit, aggressive, a bit son-of-a-gun, totally dedicated/Καλή φυσική κατάσταση,     ετοιμότητα, αφοσίωση στο αντικείμενο.
  • Work around the clock, 7/7 for months on end./Πολλές ώρες εργασίας, χωρίς ρεπό.
Director of sales and marketing/Διευθυντής πωλήσεων και Marketing
  • Necessary stationary/Απαρέτητη γραφική ύλη.
  • Business cards
  • Desk/Γραφείο
  • Chair/Καρέκλα
  • Plan of action/Πρόγραμμα δράσης
  • Telemarketing
  • Selling the product ...../Πωλήσεις
  •  Build up brand awareness
  • Set up a data base.
  •  Appoint sales representatives to go out and meet clients
  • Face-to-face/Επαφές
  • Mailing (scenic views + quiz prizes)/Ταχυδρόμηση προσπέκτους ξενοδοχείου και τιμοκαταλόγων.
  • Independent travellers/Ανεξάρτητοι πελάτες
  •   Company incentives/Εταιρείες
  •  Conferences/Συνέδρια
  • Establish good working relationship with the owners or their local  representative as soon as possible/Καλές σχέσεις με τους εργοδότες το δυνατόν συντομώτερο.
  • Licence /Αδεια λειτουργίας
  • Get the right team very quickly/Δημιουργήστε μια καλή ομάδα
  •  INTERVIEW people personally/Πάρτε προσωπικά συνεντεύξεις
  • Take some handicapped staff/Εξετάστε πρόσληψη μερικών    ανθρώπων με ειδικές ανάγκες για κοινωνικούς λόγους.
  • People who work hard/Πάρτε ανθρώπους που είναι παραγωγικοί/δουλεύουν έξυπνα.
  • Provide some orientation courses to help staff to understand cultural backgrounds/Κάντε μερικά μαθήματα προσανατολισμού στο προσωπικό.
  • Train on the job for soft opening guests/Εκπαιδεύστε επί τόπου.
  • Have some support staff from another hotel/Μήπως θα μπορούσατε να δανειστήτε προσωπικό για την έναρξη από ένα διπλανό ξενοδοχείο?
  • Open softly the hotel/Ανοίξτε σιγά-σιγά (όροφο-όροφο) το ξενοδοχείο.
  • Have chef on site at least four months before opening to perform local research on availiable local products/Πάρε τον Chef μερικούς μήνες πρίν και άστον να κάνει έρευνα αγοράς των προϊόντων.
  • Have good relations with the nearby hotel managers/Εχετε καλές  σχέσεις με τους  διευθυντές-    στελέχη  των γειτονικών ξενοδοχείων.
  • HAVE RATES JUST BELOW THE HIGHEST IN THE TOWN/Κάντε τιμές λίγο πάρα κάτω από τις υψηλότερες στην πόλη (ανάλογα και με τα standard του ξενοδοχείου.
  • Tel to the staff that they have to wait until making a substantial profit/Πληροφόρησε το προσωπικό να κάνει μισθολογική υπομονή μέχρι να στρώσει η δουλειά και να πετύχει το ξενοδοχείο.
  • Talk to the team every 3 months about current state of hotel business/Μίλησε με το προσωπικό για την πορεία της επιχειρήσεως κάθε τρείς μήνες.
  • Having a strong food and beverage team you can spent more time in sales calls/Λύστε άμεσα και     αποτελεσματικά τα επισιστιστικά σας προβλήματα για να ελευθερώστε χρόνο για τις πωλήσεις - επαφές από τηλεφώνου.
  • Cope with...../Πρόβλημα είναι και .....
  • Dust/η σκόνη
  • Noise/ο θόρυβος
  • Security/η ασφάλεια
  • Guests are usually more understanding about hotel opening than renovations and rebuilding/Οι πελάτες κατανοούν περισσότερο τα προβλήματα  πρωτολειτουργίας παρά ανακαινίσεως ενός ξενοδοχείου.
Jacues Morand,general manager of the Intabul Hyatt Regency(Hospitality Industry International, 1994)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου