- Δημιουργήστε καλές σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες.
- Καθιερώστε μια εξαιρετική κάρτα κρασιών και δώστε της μια ειδική (extraordinaire) ονομασία.
- Διαλέχτε τα καλύτερα κρασιά της περιοχής.
- Τιμολογήστε σωστά.
- Καθιερώστε το μαγαζί ως τόπο καλού κρασιού.
- Βάλτε στόχο πχ. το 10% της πελατείας του ξενοδοχείου να έρχεται στο εστιατόριο να δοκιμάσει το καλό κρασί.
- Βάλτε αριθμητικό στόχο ανά έτους αύξησης των πωλήσεων κρασιού σε φιάλες.
- Κάνετε μια αποτελεσματική παρουσίαση πώλησης.
Οσα περισσότερα γνωρίζετε για το κρασί που προσφέρει το καταστημά σας τόσο περισσότερο μπορείτε να βοηθήσετε ένα πελάτη να κάνει την σωστή επιλογή. Εμείς θέλουμε τον πωλητή όχι σερβιτόρο ή sommelier αλλά σαν άνθρωπο που θα ενημερώνει υπεύθυνα τον υποψήφιο καταναλωτή για την ποιότητα και την προέλευση του κρασιού, την αρμονία του με τα φαγητά και θα μπορεί να προτείνει. Πολλές φορές από μόνη της η κάρτα περιέχει πολύ καλά και γνωστά κρασιά που δεν χρειάζονται καλά λόγια να πουληθούν. Δυστυχώς όμως οι πελάτες που τα γνωρίζουν είναι ελάχιστοι.
Η παραπάνω τακτική σε συνδυασμό με την καλή τιμή μπορεί να πείσει τους υποψήφιους να αγοράσουν και βγαίνει έξω από τη τυποποιημένη και ξερή πρόταση - passe-partout "rouge frais et gouleyant".
Η παραπάνω τακτική σε συνδυασμό με την καλή τιμή μπορεί να πείσει τους υποψήφιους να αγοράσουν και βγαίνει έξω από τη τυποποιημένη και ξερή πρόταση - passe-partout "rouge frais et gouleyant".
- Κάντε σεμινάριο με θέμα
- ''Γιατί σας προτείνουμε αυτήν την κάρτα..Στοιχεία οινολογίας και παρουσίαση της ποικιλίας των κρασιών της κάρτας'. Πάνω στο θέμα αυτό θα μπορούσαν να ενημερωθούν 2 ή 3 στελέχη (Directeurs, F&B, Maitres, etc) που στη συνέχεια θα μεταδώσουν τις πληροφορίες σε ομάδες υπαλλήλων της επιχείρησης.
- Μια καλή κάρτα κρασιών όχι μόνο γεμίζει το εστιατόριο αλλά και το ξενοδοχείο.
- Ο πελάτης θέλει να αισθάνεται πως αγοράζει όχι πως τον αγοράζουν.
- Μερικοί τρόποι
- Proposer et mettre en avant Δώστε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση.
- Χρησιμοποιείστε οπτικά μέσα.
- Την κάρτα, τα είδη, τη ποιοτητά τους και τις τιμές.
-
- Cerner le besoin reel du client Βρείτε το κουμπί του πελάτη.
- Πάρτε πρωτοβουλία, θέστε θέματα προ συζήτηση (χρώμα, περιεχόμενο, περιεκτικότητα, γεύσεις, κτλ)
- Θέστε υπ' όψη του υποψηφίου και δύο εναλλακτικές λύσεις τύπων κρασιών πρίν του κάνετε γνωστή την τιμή.
- Ακούστε με προσοχή. Ο πελάτης οριστικοποιεί την επιλογή του ρωτώντας.
- Aider et informer le client Δώστε κάθε βοήθεια και πληροφορία στον πελάτη.
- Προσαρμόστε το λεξιλογιό σας στη γλώσσα του πελάτη.
- Μιλάτε απλά και με πειθώ.
- Μη χρησιμοποιείτε τεχνικούς όρους.
- Κάντε ερωτήσεις για να δείτε άν ο υποψήφιος πελάτης σας καταλαβαίνει.
- Απαντήστε σε τυχόν απορίες του.
- Satisfaire le client Κλείστε την πώληση
- Μην νομίζετε ότι ο πελάτης θα αγοράσει επειδή το θέλετε εσείς, αλλά επειδή το κρασί τού αρέσει.
- Χρησιμοποιείστε μια δυναμική πρόταση που θα σας οδηγήσει στο στόχο με ασφάλεια:
- "Απ' ότι φαίνεται έχετε βρεί το καλύτερο κρασί.
- Γιατί καθυστερείτε?"
- Μοtivation Παροχή κινήτρων
- Διαγωνισμοί άμμιλας μεταξύ των πωλητών και βράβευση των καλυτέρων (Concours)
- Με ratio πχ.: αριθμό φιαλών ανά couverts.
- Διάρκεια concour πχ μήνας.
- Τρόπος προώθησης: Διάφορες εκδηλώσεις (action) πχ. Κάθε τρίμηνο οργανώστε μια εκδήλωση "degustation a l' aveugle" δίνοντας μεγαλύτερες ευκαιρίες στις ομάδες να αυξήσουν τους πόντους τους.
- Κοινοποιείστε τα αποτελέσματα των πωλήσεων ανά πωλητή. (Σε εφημερίδα ή πίνακα ανακοινώσεων). Μιά "εφημερίδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου